Zaterdag 7 november trekt de Sint Maarten Parade weer door de stad Utrecht. Klinkt nog ver weg, de voorbereidingen zijn echter al van start! Daarom komen we langs bij jou in de wijk. Om te vertellen wat we gaan doen, en zodat je kan meedenken hoe we jouw wijk presenteren tijdens de parade. Thema dit jaar is: De kunst van het Delen.
Op 22 juni vindt het wijkdiner plaats in de Nicolaikerk voor de wijk Binnenstad. Je bent vanaf 17.45 uur van harte welkom. We starten om 18.00 uur.
Eet je een (vegetarisch) hapje mee? Meld je dan van tevoren aan bij Kim: kim@sharingartssociety.com.